Nasıl mı yaptım bant kısmını tunus işi çalıştım sonra şişe ilmek çıkararak selanik ördüm istediğim boya gelince aralarda eksiterek tamamladım tepesinede pompom dikerek bitirdim ben çok severek taktım havalar tam ısınmadan örmek isteyenler olabilir belki diyerek paylaşmak istedim....
Moa from Scandinavian Abroad
4 yıl önce
